like a g6 på E20an!

Kära läsare! Detta inlägg är bara så live som det går och bli! Bak i proppans nya audi sitter jag i detta nu och bloggar till er - från mobilen! Fantastiskt. Garrarna från säffle är tidsoptimister, vilket gjorde att vi kom iväg alldeles för sent hemifrån. En väg som ligger öde håller dock på att rädda oss från färjan som ligger och väntar i huvudstaden. Problemfritt är det däremot inte, då undetecknad saknar pass, vilket man tydligen måste ha för att få åka med. Vet egentligen inte hur jag ska lösa det hela, får hoppas på att fru fortuna (eller gustens goda ande) lär med mig. Annars vette fan vad jag ska hitta på. Fick ett nummer skickad till mig. Ringde upp det - jockiboi från kungarna svarade. Han och nemo ska med på kryssen. Mäktigt. Har på morgonen ätit frukost och diskuterat 3prat med 3accademy. Jävligt intressant och givande. Är verkligen glad i mitt jobb, blir bara roligare och roligare. Nu blir det radioskugga i ett par dagar framåt. Tar istället tlaskan i handen och drar på mig rhodos-brallorna. Till havs! Salut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0