say you´ll come and set me free.

Klockan är alldeles för mycket och jag har parkerat under täcket, tillsammans med min trognaste vän. Jag har inte nämngivit honom än, trots att han varit mig trogen och närvarande i snart tre (korta) år. Förhoppningsvis håller han mig också sällskap i nåt år till, min fantastiska PC.

Har börjat brinna i knutarna ordetligt nu. I butiken alltså. Varenda kotte ska byta ut sin gamla dumburk nu när julen närmar sig, och cash är inte längre något problem i denna årstid.
Är nog bara jag som har en normalstor klump med deg på kontot, fast att det är december.
Märkligt.

Min resepartner har letat sig hem från grannlandet för att vi ska kunna planera inför äventyret. Har skissat ihop en preliminär rutt, men det mesta är långt ifrån spikat. Klart är i alla fall att jag ska få chansen att klättra lite i några av världens högsta berg, får spela golf 3000möh, kommer att strosa i världens vidrigaste stad (Kolkata), tänker discodansa runt på Dehlis motsvarighet till Stureplan, tänker bada bland likbålar och smuts i Varnassi, samt surfa omkring på såväl vågor-som moppar-som ravepartyn i Kerala med omnäjd.
Magnefiq.

Är ledig imorgon, måndag. Är rastlös för tillfället och ser därför denna vila som en plåga. Ledighet imorgon innebär bara en lång väntan på tisdag och tristess.

Coldplay är och förblir.

Salut och godnatt, fellows.


s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0