Snoozzer

Vaknade nu, strax efter fjorton. Känner mig fortfarande trött och sliten, inte minsta sugen på att kliva upp ur sängen. Tur att mäster Jörgen för förhand planerat in en ledig dag för undertecknad, annars hade det blivit en jävligt slitig dag.

Ska ta vara på den kommande eftermiddagen genom att låta fräsha till mig. Blir ett stopp hos frisören, ett i solariet och avslutningsvis ett i skidspåret. Popcorn för kropp och själ.

Fått inbjudan till nästa kryssning, 27-29jan. Den vill jag på. Väldigt mycket. Propblemet är att jag är långledig veckan innan och ska till indien veckan efter. Ibland vore det fina fisken att vara arbetslös, hörni. Får sikta på en fin helg i götet istället.

Ska gå och köra in en topps i örat nu, känns kladdigt.

Salut.


s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0