tvåtusenochtio var året då...

- Jag packade en liten väska, hoppade på första bästa flyg och landade i Thailand. Tre veckor senare vände jag hemåt med kycklingsjuka i magen och stukad skalle.
- Djuren på Smådjurskliniken i Karlstad hade mig som buttler.
- Jörgen "Slana" Jansson insåg min talang inom sälj och satte mig i arbete på Expert. Ser i skrivande stund Slana som en av de personer jag ser upp till mest. Har trivts och trivs.
- Jag och Holmedahl inledde sommaren med att leva loppan på gamla, kära Rhoddan.
- Jag jobbade 90% av sommaren.
- Götet & Halmstad invanderades av Åmålare. En resa som jag fortfarande ser tillbaka på med ett stort grin, och som säkerligen kommer att kommas ihåg för en lång tid framöver.
- Andreégatan 3A vaknade till liv efter 37års oskuld.
- Kärleken bankade på dörren och förde en jävla massa osväsen.
- Motionsformerna var streethockey och en comeback (lyckad sådan) inom innebandyn.
- Lövgrens veranda var tillhåll för ett par idiotiska tillställningar.
- Linnros och Daniel Adams-ray var musiken som lirades.

Firar nyår med pojkarna, en trerätters middag och alkohol.

Salut, och gott nytt år!

d


Kommentarer
Postat av: Andres

klockren bild ! =)

2011-01-13 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0