Unlucky leef.

Ligger i soffan och är snorig, fötvivlad, krossad. Har klarat mig undan från förkylningar, kräksjuka och all annan drit under hela hösten/vintern, men nu - precis lagom till årets viktigaste dagar (på jobbet) - då åker jag på en riktig jävla smocka av bacillusken han själv. Det är under dagarna precis före och efter julafton som det finns pengar att tjäna på arbetet, pengar som jag verkligen behöver till min Indienresa. Det är också nu som jag skulle briljera och visa vad jag lärt mig under hösten, lite av examensdagar.

malaka.

En och en halv månad kvar till Dehli. Det känns nu!

Lördagen på HC var den bästa på väldigt länge. Ordentligt bra förkrök hos Krave, mellanlandning på Hörnan och Dead by April bäddade för det.

f
Mina nya idoler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0