wah wah whaa aaaah!

Ni ska veta att det serveras fisksoppa till lunch i apartment dé Lövgren. Smarrigt.
Den här dagen har jag gått och väntat på länge - dagen då årets första slaskblask äcklar ner våra gator. Eftersom det ännu inte finns någon bil i mitt liv, så är jag tvingad att använda cykeln när jag ska ta mig någonstans. Detta betyder således att jag är pissblöt när jag når min destination, som idag (liksom alla andra dar) är jobbet. Kräver därför omplanering i vardagen då extrakläder ständigt måste medtas.

Åt helvete med svenskt väder.
Död också med SJ (inte för att jag åker tåg speciellt ofta, men väder och SJ hänger ju ihop).

Kan konstatera  att Vakna med the voice inte håller samma klass som tidigare. Byt ut allihop (förutom Kjelleman) och in med Pär Lernström, Soran Ismail, Carina Berg och jokern Joakim Coopa Wennersten.

Blir en maffig helg.

Salut

s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0