Blandras!

Chris Martin & Kanye West.
Elton John & Tupac.
Alicia Keys & Jay-Z.

En skönsångande, Anders Royton-plinkande figur, samt en tung rapare - tillsammans. På så sätt föds underbar blandrasmusik. Jag vill ha mer utav den varan! In med lite kissnödigt pianoplånkande, barnkörer och en arg afroamerikan, och voilá - en låt som får hjärnoriatoret att vibbrera av dansande optimisttankar.

Någon som har något mer bra exempel?

Den som har strövat nedanför Adolfsberg i Åmål har kunnat se en liten tallefjant med stor mössa på ett av hustaken under förmiddagen. Det är nämligen så mycket snö nu att det är risk för taket att rasa in. Det kan även min rygg intyga som lyft ner otaliga kilon med vitt guld från takryggen.

Imorgon ska jag, blixt och jocke börja vuxensim. Ja, så är det faktiskt. Mellan klockan 7-9 på onsdagsmorgonen kan man som myndig person komma till simhallen och äta en gemensam frukost och simma i bassängen. Jag räknar kallt med att vi sänker medelåldern brutalt.

k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0