Grisa

Snacka om att vara utslagen...Sitter för tillfället i säöngen och känner mig helt bedrövlig och bedrövad. Natten var klart värd, USA bjöd på skön skräll och svenskarna var inte sämre dem. Men nu... Nu får jag utstå konsekvensen av ett tämligen osunt leverne. Vaknade vid tre, såg en film och är nu febrig och fyrkantig. Gör nog bäst i att gå ut och löpa en vända, kroppen skriker efter frisk luft och motion.

Basic Element kör en spelning i Åmål på skärtorsdan, dvs min 20-årsdag! Är förbannat sugen på ett rejält kalas innan med mycket folk och en bra häxkittel med mirakeldryck. Frågan är bara vilke lokal som är bäst lämpad? Någon som har tips?
Var för övrrigt jävligt länge sedan jag var ute i Sverige. Är aningen less på att det inte bir oftare.

g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0