Groggy

Efter en natt där jag varit på en exotisk ö och fått utstå tsunami på tsunami, så slog jag upp ögonen vid 13.07 - helt jävla groggy. Tittar mig förvirrat omkring och kan konstatera att jag inte sitter uppe i ett palmträd eller befinner i vattnet.
OS börjar göra mig förvirrad. Dagarna spenderas just nu helt framför dator/TV och kretsar kring vad som händer på andra sidan atlanten. Inatt satt jag hos Jocke och kollade på dumburken, tillsammans med värden själv och Kim. Trillade in här hemma vid fyra, och var då såklart tvungen att sätta mig vid datorn för att kolla vad jag missat under bilfärden hem.

Besatthet.

Nu är klockan snart två, och jag funderar på att knalla ner för trappan och käka frukost. inte många timmar kvar till Helena och gänget kör igång!

f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0