Hjälp?

ToDo-Today är ett bloggprojekt som några ungdomar i Åmål startat. Ett mycket bra iniativ, men som jag personligen inte är, eller har intentioner att följa. Det faller mig helt enkelt inte i smaken. Däremot har det kommit till min kännedom att 20 000 personer ska läsa denna blogg. Imponerande. Googlade därför i hopp om intressant insideinformation på "Victor Bijing", alltså namnet på grundaren (om jag nu fattat det hela rätt). Klickar på första bästa länk.

jk

Whhaaa! Skärmen blir ett enda stort disco och denna text blinkar i takt med musiken. 
Hjälp!
Vad har han för onda planer där jag är involverad? Är han ute efter världsherravälde? Sitter han och tittar på mig i detta nu? Min plan var att gå ut och köpa semlor, men nu vette fan. Gör nog bäst i att plocka fram pilbågen och avvakta nästa försök till att få över mig till the dark side. 

Kommentarer
Postat av: Viktor Bijlenga

Mina planer är att ta över världen. Du får gärna vara med i denna kreativa process! Synd att du hamnade på bloglovin som ibland spelar 70-tals disco. Jag läser din blogg, och ser framemot fler fina rese äventyr!

2010-02-17 @ 18:34:45
URL: http://viktorbijlenga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0