Morronpigg

Steg upp i ottan och mötte upp Blixten & Jocke vid badhuset. Tidpunkten var - för mig numera - mycket respektfulla 07:00. Vilka jävla idioter vi är, egentligen. Här är vi lediga och så förstör vi dygnets skönaste tidpunkt för snoozzz med att hoppa i en iskall bassäng, tillsammns med ett gäng 70+. Må säga att vi är en aning säregna.
Gött att röra på sig vare iaf, likväl som frukostbuffén efteråt var en njutning. En ny onsdagstradition?

Däckade därefter på soffan, vaknade klockan 14:13.

Laget i mitt hjärta, Leksands IF, malde ner AIK till slut. Mycket bra match underhållningmässigt. Mindre kul om vi ska börja spekulera i LIF:s chanser i en kommande kvalserie...

Imorn ska jag ta tjuren vid hornen och skaffa mig en jobbcoach. Vad det nu ska tjäna någonting till.

s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0