Nein, nein, nein!

...som Hitler skulle vrålat, om han nu satt i samma sits som mig.
Har blivit underrättad om att vårt badrum är illa fuktskadat, pga läckage i nån ledning. Golvet måste därmed brytas upp och torkas under hela nästa vecka. No big deal, right?

Jo, nog fan är det en big deal.

Toan och vattnet måste stängas av, vilket innebär att jag varken kan skita eller duscha. Mamma flyr till morfar i Nyköping och Henkan Hansson till Billingen. Kvar, ja, där finns jag.
Four options.

Uno: Åka med mamma till Nyköping och sitta insnöad på landsbygden.
Dos: Bo hos pappa (vilket är ett väldigt bra och odramatiskt alternativ, men vafan, det är ju synd om mig).
Tres: Flacka omkring lite varstans och hälsa på folk i vårt avlånga land.
Cuatro: Pissa, skita och tvätta sig " Sovjet style", dvs i snön på bakgården.

Hade det inte vart så jävla mycket snö, så hade jag hoppat upp på hojen och dragit nedåt Europa. Ser dock icke genomförbart ut, för tillfället.

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid välkommen hos oss !

2010-02-25 @ 17:45:59
Postat av: Anonym

Vad föreställer bilden ?

2010-02-25 @ 17:47:56
Postat av: Davido

Vem är zingo__? =) mitt ansikte från sidan å glasögon

2010-02-25 @ 18:08:49
Postat av: s inte z om jag får be

Rebecka

2010-03-01 @ 01:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0