OS!

Då drar det igång inatt! Försvinner därmed från jordens yta under de närmaste veckorna, Ni som trodde att jag redan var borta, nu ska ni verklgein få se på spöke.
Skämt åsido. Ska bio jävligt skoj med de Olympiska lekarna som nu tar sin början. Hoppas på en bra start för Helena & ACO i morgondagens sprint. Ska se den hos Jocke. Före det blir Coopa Cup 29. Heldag med andra ord.

Åkte och köpte mig en fet plasma-TV och playstation igår. Mitt rum är också välstädat och snyggt iordninggjort, vilket gör att jag spenderat dagarna två i sängen. Allting går via TV:n. Datorn. TV-spelet. Musiken. Enda gången jag behöver röra mig är när det e dags för mat eller kaffe. Hann iof med en löprunda idag också.

Har sökt jobb på Sörmlands nyheter på inrådan av min morfar. Dom behöver lite sportreportrar inför sommaren, vilket skulle passa utmärkt. Jag gillar inte Nyköping av någon anledning, men deet skulle verkligen vara att slå två flugor i en smäll om jag fick jobbet. Dels för att jag kan bo hos morfar och hjälpa honom med det vardagliga, och dels för att det skulle vara en rejäl sving upp i skyn meritmässigt att ha jobbat för en så stor tidning som SN.

We´ll see. Man måste dock leva i nuet, och nuet stavas O S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0