Reality

Angående Anna Bergendahl.
Hon ser inte alls ut som hon gjorde igår! Hur tänker du nu, tänker ni då. Jo, jag stötte på denna Anna Bergendahl på ICA, Oppeby (Nyköping), i höstas. Hon stod vid pantmaskinen och tryckte in en jävla massa burkar. Ställde mig, såklart, och glanade storögt på henne. Hon vänder sig mot mig.

Wahhh.

Ingen vacker syn, precis. Inte nog med att hon var helt rödmosig i ansiktet av alla finnar, hade huggtänder samt trassligt hår, så hade hon en sleten addidas-wtc och mjukbrallor på sig. Flickan med Sveriges vackraste röst sällade sig därför (i mina ögon) till den mindre fagra skaran artister, som typ Susan Boyle, Darin och Paul Potts.

Igår var hon däremot tjusig. Riktigt snygg. Men vårtan i armhålan kunde dom allt hyvlat av innan sändning. Den kan bli hennes fall i en eventuell eurovision.

m
Mycket smink = bra resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0