Slutslappat

Nej, nu är jag jävligt trött på det här. Vaknade med en bakfylleliknande känsla - kritvit i ansiktet och dunkande jordglob.

Det får vara nog nu.

Ska strax knalla ner till arbetsförmedlingen och promota mig själv till skyarna, sen in i bilen och upp till Karlstad för att hälsa på morfar och besöka de arbetsplatser jag redan varit på, bara för att påminna om mitt intresse. Är förbannat trött på att stiga upp varje morgon utan planer och utan att vara behövd. Om ett par dagar är dessutom OS slut, och därmed väntar en riktig baksmälla om jag inte har något att sysselsätta mig med. Känner redan nu att humöret balanserar på en väldigt tunn, skör tråd. Självförtroendet likaså.

Det är långt till sommaren, dags å börja leva.

kj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0