whaaaa!!!

Har ni sett Kissies nya tuttar?? Jag skrattar så jag kiknar. Vad fan håller människan på med? Hon ser ju ut som en ailien på maskerad med sitt bajsbruna ansikte, rosa läppstift, anorektiska kropp och meeeeeeeeeeeeeeeeega-boobs. Jag tror mer och mer att hon bara driver, att hon gör allt för uppmärksamheten och pengarna, för att om nått år poppa upp ur lådan och skrika "taaada, got you suckers, svenska flickor är verkligen IQ-befriade".
Det måste va så.

Följande text är kopierad från Sveriges populäraste blogg. Heja Sverige.

Nu fick vi det avklarat iaf.. Katrin, ska inte skriva mer om dig för du kommer inte bli känd om du inte går och tokblonderar håret och tokpullar i en porrvideo tillsamsn med Bingos ex, haha! Fokusera på ditt stackarns barn istället, hon/han kommer få ett helvete med en morsa som du. Vet du en sak? Hade jag vart din unge Katrin, ja då hade jag fan skjutit skallen av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0