2010 - året då jag

Charterpartade med Färjan-Håkan, Tom Cruise, Odlarn och Lasse Brandeby på Club Lime, Patong Beach
Blev "Åmåls-Dave" med hela svenska folket i kanal5:s såpa "Håkans Bar"
Tappade bort mig i Bombays slumkvarter. Återfanns först en vecka senare, sittandes på gatan tillsammans med en halt hund och en skylt med budskapet "pojke från Dalsland vill komma hem - skänk some rupies".
Skrev en bok om mitt liv i slummen. Blev aldrig publicerad.
Hamnade på Rhodos. Blev påkörd av en argsint grek och fick åka ambulansflyg hem till Sverige. Fredrik Reinfeldt mötte upp på Arlanda flygpalts.
Vann 10 miljoner på triss. Tappade bort vinstlotten. Klev inte upp ur sängen på  två månader.
Blev erbjuden jobb på Aftonbladet. Avböjde på grund av att Färjan-Håkan ville ha med mig i sin och 5:ans nya storsatsning "Åmål - inga konstigheter".
Bestämde mig för att bli muslim. Blev utkastad vid mitt första besök i moskéen då jag glömt å ta av mig skorna. Blev religöst neutral.
Blev rånad på ICA i Åmål. Förövarna kom över 21:50, och jag kunde därför inte köpa naturchips som jag planerat.
Firade nyår i Sälen. Bestämde mig för att bevittna 12-slaget uppifrån fjället. Blev påkörd av en pistmaskin under mitt tappra försök å klättra upp på toppen.
Konstaterade att 2010 var ett bra år.

f

Kommentarer
Postat av: OdlarN

haha David, det är en ÄRA att få dela dessa upplevelser med dig

2010-01-07 @ 14:11:35
URL: http://charterzar.blogg.se/
Postat av: klefbom

Hahah. av någon konstig anledning känns allt detta ganska troligt eftersom det är dig vi pratar om. Hoppas du får det najs i Thailand och att din mardröm inte blir till verklighet (!) Ska följa bloggen om du håller igång dne från Thailando, lovar! :)

2010-01-09 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0