Goodbye!

Har varit på en lite avskedsbetonad fika med Blixten och Frida på XO idag. Ruggigt trevligt! Fick en av de finare presenter jag fått  av Frida, nämligen en dassbok tillägnad moi. Lite som en hyllning till det Lövgrenska jaget. Tack Frida! Blev sedan goodbye på stan. Känns vemodigt måste jag säga!
Har kommit fram till att det är ganska långt till Thailnd. Inte bara å slänga sig hem om så önskas. Tror dock att jag bara behöver komma på plats för att få bort det tänket.

Känner mig för övrigt helt redo å dra iväg nu. Den lilla bagen är packad, ekonomin fixad och alla papper i ordning. Bara å invänta lördagen.

Åker imorgon till Karlstad där jag ska träffa Ludde (kanske zetha?), och sedan vidare till Ilze i Stockholm där jag ska sova. Känns fenomenalt.

d

d


Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

Fin text gubben. Mindre fin bild dock...............jävlar haha.



Sköt om dig nu. Var rädd om dig. Tänker på dig!



Kram

2010-01-07 @ 18:05:16
URL: http://fridacvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0