Hem igen.

Har varit dålig på att uppdatera om läget här nere.
Min mage däckade ihop i fredags kväll och har sedan dess bara bivit sämre. Har ätit två tallrikar mat på lite drygt fyra dagar och är totalt kraftlös. Dricker massvis med vatten, men det kommer ut lika fort igen, om vi  säger så.
Trodde i början att det handlade om en vanlig magsjuka, vilket det säkert också var. Men istället för att gå över så har det övergått i min vanliga åkomma. Efter mitt femte toabesök inatt så skickade jag ett desperat sms till farsan där jag bad om pengar för att kunna ta mig hem. Några minuter senare var det fixat. Tack farsan.

Åker alltså hem till Sverige igen på torsdag.

Känns jävligt snöpligt. Jag har varit här i 1,5 vecka -  i Thailands rövhål - och precis nu när jag panerat att sticka iväg och leva loppan så kommer detta. Så jävla tråkigt. Bortkastade pengar. Känner dock att det är det enda rätta, sjukhus här nere vill jag inte uppleva, och att vara här en längre tid med dålig mage är heller inget nöje. Ser därför sjukhus/sängen hemma, som en befrielse på många vis. Mycket tryggare.

Men ändock. Skit.

Nu väntar en till dag i sängen och sedan en troligt plågsam flygresa på 23h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0