Hey, shut the fuck up boy!

Peter, Björn and John! Mycket bra musik på Spotify just nu (som jag just börjat å använda).

- Då kommer förstås Blixten och börjar malla sig för att han fått Voddler. Den lille snorgärsen! Han sitter förmodligen där borta i sin strandvilla och bläddrar bland oändliga mängder film, medan jag får nöja mig med att se The Office s.04 för typ tredje gången.

Sket i arbetsförmedlingen och satte skidorna under fötterna istället. Man måste ju ta vara på dagen som den kommer, så att säga. Solen och stenhårda spår kändes alldeles för lockande för att klä upp sig och gå och vara hövlig. Det har jag ingen större lust med för dagen. Hellre snora mig fram i skogen, pusta & frusta.

Ser ut som att det blir skidsmester v.11 tillsammans med KD-grabsen (Zetha&Luddie). Stuga i Trysil redan bokad, så bara att haka. Schibby!

Amanda Jenssen. Sorry, jag har sagt dumma saker om dig. Men Happyland är bra. Du är bra.

f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0