Huja...

Inte kul det här. Har åkt på stora magsjukan, viket inte är angenämnt. Min kaxiga attityd gentemot maten här nere är som bortblåst. Det blir västerländsk mat framöver vill jag lova!

Natten va däremot riktigt kul! Var först på Club Lime och tjötade med folk vi lärt känna, drack å hade trevligt. Gick sedan till Seduction där vi blev utslängda, pga att vi missuppfattat vad som erbjöds av inkastarna. 1 free drink var itne alls en fri drink... Bara å gå.
Träffade sedan på Jingfors och Arvidsson, vilket inte var speciellt väntat. Jävligt kul å se ett känt aniskte iaf!
Sedan var det dags för TV-intervju för Håkans Bar. Exakt vad jag och Odlarn knåpade ihop där framför kameran vill jag låta vara osagt. Men tror inte vi framstår som speciellt smarta människor.
Sen vare dags för skumparty, som sedan slutade i nattbad i havet, en punkad moppe och en lång promenad hem. Var med andra ord en riktigt händelserik natt.

Nu blire ännu ett besök på toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0