Introducerar en ny blogg!

Japp, så är det naturligtvis!
Andresdavid.blogg.se har gått i graven och ersätts nu med Dlovgren.blogg.se. Lägg det på minnet fellows!

Det finns en självklar anledning till att det blir ett namnbyte. Eller, det finns väl egentligen två.
1. Andres är ju inte med och skriver längre. Finns säkert folk som tror(-ott) att jag heter Andresdavid. Så är inte fallet. Jag heter så mycket som Lars David Johannes Lövgren. Lite inside information där.

2. Andresdavid.blogg.se, startades för att hålla er, kära läsare (sexigt smicker), underrättade under vår lilla tripp till Rhodos. Som så många av er vet så rapporterade vi dagligen nedifrån stekarön. Vet också att väldigt många uppskattade bloggen på den tiden.
Därför kör vi, eller rättare sagt jag, igång en Charterblogg 2.0.
Det är ju nämligen så att jag sticker iväg till Thailand på fredag. På ön Phuket ska jag som yrke strandragga ihop folk till Club Limes partycruiser. Nattlivet och skamfaktorn nere i Patong ska vara minst lika bra som på Rhodos, så vänta er ett par sköna historier den närmaste tiden!

Som vapemdragare i paradiset har jag en snapphane vid namnet Oliver (Odlarn i folkmun).

Det här blir kanon hörni! Jag ska ge och ni ska få, helt enkelt!
Varsågoda

f
Sköna bilder kommer det också att bjudas på. Garanterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0