jodå, det går bra det hära!

Nya bloggen går bra! Det tycker jag är jävligt skoj förstås! Vad ni kan förvänta er av bloggen är att den bara kommer att bli än mer läsvärd när jag är på plats i djungeln. Har med mig filmkamera, vilket gör att  statusen kommer att uppdateras med bilder och videofilmer så fort tillfälle ges!

Har precis varit ute i -21 och åkt skidor på Hannebol. Var jag frös mest? Knäna!

Förresten. Någon som vet hur man lägger in youtube-klipp på bloggen? Tips är av stort värde och belönas tusenfalt!

Kommentarer
Postat av: Anneli Svensson

Gå in på youtubeklippet du vill ha, kolla till höger där det står "Bädda in", kopiera texten i rutan. När du skriver inlägget klickar du på symbolen "HTML". Klistra in koden från youtubeklippet, och klicka på "uppdatera". Då ska det komma upp en rosagul ruta i inlägget. Klippet ska kunna visas om du tar förhandsgranska eller publicera inlägget. :)

2010-01-07 @ 21:09:31
URL: http://annelisvensson.blogg.se/
Postat av: Anneli Svensson

Aha, lite sent ute där !

2010-01-07 @ 21:11:29
URL: http://annelisvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0