Mardrömmarnas mardröm.

Jag går långsamt fram på en gata fylld av neonljus, hög techno, kycklinglukt och små thailändare. Det är kaos, fullständigt kaos. Jag är förvirrad och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag känner mig i vägen. Tar in på en bakgård, där jag sätter mig på en liten trapp. En liten thai-kärring kommer utspringande ur en lila(!) dörr och kör iväg mig med en sopkvast. Jag är olycklig. Går istället ner på stranden och sätter mig vid vattenbrynet. Ett par fingrar börjar att massera min hårbotten. Det är skönt. Vänder mig om, och där står en riktigt, riktigt fager thaiflicka. Jag tar tag i hennes hand och sätter henne i knät på mig. Vi börjar kyssas intensivt. Hon tar av sig toppen. Nice. Min hand glider upp från hennes lår, upp mot skrevet. Hajar plötsligt till....

NO!
NO, NO!
NEEEEEEEEEEEEJJJ!
ACCCCCHHTUUUUNNNNNGGGGG!!!!!!

.... Och där vaknar jag. Ni förstår säkert vad jag grabbat tag i mellan benen på den läckra tjejen...
Syrran har berättat en del om alla ladyboys i Thailand. Om hur feminina och snygga dom faktiskt är. Det är min största - min absolut största - mardröm. Jag är fullständigt livrädd för att på fyllan dra hem en ladyboy och upptäcka det alldeles för sent. Jag ryser. Hoppas verkligen att drömmen inte upprepar sig i det verkliga livet...

Undrar om Teknikmagasinet säljer ladyboy-radare?

d
Vem som är ladyboy på den här bilden kan man ju fråga sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0