Paaaow!!

f

Var eviga gång jag knallar över Kvarnberget så fastnar jag framför denna dörr.
"Bli en ninja. Börja en ninjakurs".
Det är ju så festigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det slutar alltid med att jag står och ler lite fånigt för mig själv.
Tänk er den pubertetsstinna wow-nirden, den feta 9-åringen, killen med det största bracefacet i Värmland, den lille kinesiske mannen som slår volter på rad, samt den deprimerade fd marinsoldaten som nu bildat sin egna lilla fristad uppe på Kvarnberget. Tänk på hur kaststjärnorna viner kring deras öron, hur svärden klingar mot varandra och på alla akrobatiska movements som utförs innanför dessa dörrar.
Flyttar jag till Karlstad igen så ska jag absolut gå en Ninja-kurs. Det låter alldeles för bra för att inte vara sant.

HAAA YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0