Plans!

Planer smids inuti knoppen på Davido. Onda planer. Planer på att bygga en maskin som kan spränga alla andra maskiner för att skapa ett fullständigt världsherravälde. Från Gustavadlofsgatan skall jag styra en krigsmaskin som aldrig skådats.

Nej, nu skriver jag blaj.

Jag har dock planer för framtiden som känns väl tillfreds med hur läget ser ut.
* Tar på mig stassen, borstar flabben och drar till Charlestown med Mr. Blixt i början av nästa vecka. Åker inte hem förens ett jobb är kirrat. Ska fixa intervjutid på tidningarna, samt tjöta hål på samtiga butiksägare som finns att tillgå.

* Åka till nordnorge och åka lite längd i sutet av nästa vecka.

* Fixa boende i Karstad (om jag nu får jobb). En skön tvåa i centrum vore King. Känner att Karlstad är rätt. Folket är rätt, staden håller jag vädigt kär, samt det faktum att Karlstad är en sorts knutpunkt för Oslo-Åmål-Stockholm, gör att det verkligen känns...Rätt i tiden. Lagom och säkert.

* Har planer på en bok. Jag tror på den idée som jag legat och grundat på i dagarna. Jag har många roliga tankar som jag tror kan resultera i något läsvärt.

* Komma igång med tränandet igen.

Kirrar jag detta så... Ja, då är jag väldigt väl tillfreds. Får känslan av att det vore ett gött liv - klart värt å leva.

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0