Såja!

Såja, nu har jag tiden och humöret att vara lite trevlig, vilket jag inte riktigt var i eftermiddags. Eller morse - vafan det nu blir för er där hemma.

Sitter i Håkans Bar bredvid stranden, Håkan själv står och spexar fem meter bakom mig med ett par turister, producenten sitter oich småchattar med Oliver som sitter här bredvid, jag har en cola på bordet och det är förjävla varmt. Svettas ofrivilligt, om man säger så. Ryggen klibbig.

Dagen har alltså tillbringats på jobbet, med andra ord beachen. Orutinerade som vi var, så gick vi norrut, vilket resulterade i att vi bara träffade en massa ryssar i speedos. Vände snabbt om och hittade istället en bögdel av stranden som var riktigt nice. Skämt åsido. Sålder iaf två gäng med flickor, vilket får anses som en riktigt bra dag, iaf cashmässigt.
Tog sedan moppen ned till Karon beach (stötte på elefanter på vägen) och satt mestadels och snackade med ett gäng Stockholmskor.

Blir lugnt ikväll då vi satsar på att sälja kungligt imorn.

Kan notera att vi vart med på inspelningen av Håkans bar idag. Världsmästaren i "flair", alltså jonglring med flaskor i baren (typ), är på cluben ikväll, så jag och Oliver var ensamma åskadare och applåderade artigt och konstaterade högt "fan va grym han är". Är det början på ngt riktigt stort inom TV-världen mån tro?...

Hörde att ni har 34 grader hemma i Åmål också? Kul för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0