Sawadee Kap!

Ja ni, gott folk! sorry for fruktansvart dalig uppdatering, men har inte haft tid att hitta mig en dator.
Sitter alltsa i Patong Beach. Vet inte ens vart jag ska borja naganstans. Det ar ett sant oerhort extremt stalle. De flesta jag traffar som vet ngt om thailand, sager att detta ar landets absoluta baksida. Jag kan bade halla med och emot det.
Huvudgatan heter Bangla road. Det ar har allt hander.
- Jag och Oliver gick runt och spanade in livet forsta kvallen. Overallt ar det ladyboys som drar och sliter i oss. Man ser anda att det ar killar, vilket jag tycker ar skont. Sen kommer vi till en club dar en massa tjejer dansar pa ett podie. En av dem ar huuuuutlost snygg. Det tycker tom Oliver som inte ens gillar asiater. Hofterna, tuttarna, ansiktet - allt ar perfekt. Nej, tro fan att hon plockar fram en liten prinskorv ur trosan framfdor vara ogon. SJUKT!
- Tyska gubbar med en pojke i vardera handen som gar hem e inte ngt ovanbligt.
- Har jobbat idag. Salde 8 biljetter fran moppen. Kan saga att moppe i den har trafiken ar klart riskfyllt. Vanstertrafik  dessutom?
- Var ute pa kryssaren igar med crewet (inkl. det crew som kommer att vara med i TV5:s "Hakans bar). Var riktigt nice. VIlket javla paradis!
Sorry, javligt kasst inlagg det har, ar i stress, ska hemat innan vi dska redovisa biljetter! Borjar uppdetara er med bilder och lite mer ingende texter fran imorn!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

Äntligen en uppdatering! Kul läsning om prinskorven hahahaha. Men det där med pojken och tyskarna var äckligt som fan. Jag ska skicka vargen på dom. Var rädd om dig i trafiken david! lova det! Uppdatera snart igen! Puss och Kram från mig

2010-01-12 @ 14:43:16
URL: http://fridacvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0