Thursday, 27th?

Eller vilket datum är det? Inte faen vette jag. Spela roll.

Sitter i kalsonger och hadbangar lite lätt till Jay-Z, Heart of the City - låten med ett av världens skönaste sound. Fan, N.Y känns ju smått lockande? Har ju en biljett dit den 22feb. Hm...

Ska till arbetsförmedlingen idag. Jag gör det itne för att försöka å skaffa ett jobb, utan för att jag så småningom ska kunna ta del av smörgåsbordet av bidrag som kan komma bli aktuellt om allt skulle skita sig. Han är inte helt blåst, Lövgrenarn. Lite smått kanske, men har ändock en baktanke innerst inne.

Var ju helt jävla obeskrivligt att krypa ner i en mjuk och varm säng inatt! Trodde faktiskt att jag var såpass hårdhudad att säng inte spelar någon större roll. Men vafan. Sjukhusbäddarna har ju inte alls den komforten som jag tyckts tro.
Kaffe it is!
Ain´t no love in the heart of the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0