vad händer ikväll?

- Svårt att svara på - men ändock ente!

Jag och Odlarn har precis varit på två bookings, + att vi käkat mat på en bakgata där bara thailändarna själva äter. Köpte ris och något konstigt bös från en vagn på gatan och gick sedan in på en cool thailändsk bar där vi köpte varsin Chang. Servitrisen undrade om vi verkligen var män att käka så stark thailändsk mat. "Vesst, jag älskar kryddstark mat", svarade jag. Det fick jag käka upp, så att säga. Maten var fanimej olidligt stark. Mamma Scans köttbullar kommer vid hemkomst att kännas en aning smaklösa...

Nu sitter ci och taggar på hotellet med lite skön musik och tjejdricka. Ska träffa några norska damer som vi mötte på stranden, så småningom. Vad natten kommer att innebära framåt småtimmarna vågar jag inte ge mig in att spekulera i. Patong är alldeles för extremt för det.

Ha en bra kväll därhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0