Where the wild things are

Trailern gjorde att jag jag gick i taket av extas. "Where the wild things are" verkade vara en fantastiskt mysig och cool film som man inte kunna missa.
När jag sedan såg den för lite drygt två månader sedan, så minns jag att jag var oerhört besviken. En så jävla pissig film! En liten sketonge som sprang runt och skrek. Tyckte inte det fanns något sammanhang i någonting.

Nu är det dags för bipremiär och recenssioner i media. Då tokhyllas den! SVT ger den 4 klappor - AB ger den 5(!!!!) och utnämner den till en av 10-talets kommande klassiker.

WHAT? WHAT? WHAT?
Nu måste jag ju se den igen, för något har jag tydligen missat.
Hm...

d


Kommentarer
Postat av: charlin

fattar inte heller, har försökt kolla på den minst 10 gånger. stänger av efter 10 minuter när jag inte orkar lyssna på ungens skrik och gnäll mera!

2010-01-31 @ 17:35:57
URL: http://chaarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0