African people

Dom håller ju för faen inte i pressade lägen, afrikanerna. Det är jävligt synd, vore trevligt med ett lag från hemkontinenten och som inte uppräder så förbannat propert.

Har fått min vuvuzela idag. Mamma är inte lika förtjust som jag.

Har känt mg ganska låg sen hemkomsten. Hosta, orolig mage, energilöst och knäsvag. Börjar dock repa mig och känner en enorm motivation inför arbetet och vad som kommas skall i sommar. Det är skitkul att det ändå känns så bra, trots att den roligaste biten av sommaren faktiskt redan är över.

Finns planer på en långweekend i Göteborg över Gothia Cup med grabsen. Ser jag verkligen fram emot, kan bli en kanonhelg. En tur med grabbarna från Charlestown, tripp till Åland med Ilze Lukins, utflykt till Linda på kusten och annat smått och gott finns också med i planeringen. Får försöka knepa ihop det med det arbete som också måste göras.

Fick in några tusenlappar från ett okänt norskt konto igår. Ibland händer märkliga saker, allt för sällan är dom så här bra. Tack, tack.

s
John Rambo Jr i förfriskat tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0