Helvetesweekend, part numero Dos

Måndagar är värdelösa, brukar det inte låta så? Jödå, men den åsikten ändrar jag nog från och med nu. Måndagar kan vara gryma. Den här måndagen var legendarisk.
Efter att ha vilat hela söndagen med TV-spel, pizza och film, så var det på måndagen startskottet gick för operation "Åmålisera Halmstad". Inledde med att ta bussen ut till Tylösand, varpå vi alla bara stod och gapade vid ankomst. En strand som är far much better än utomland, snygga människor i väldigt lite kläder och glassiga vibbar från allt och alla. Tog några öl, badade och bara njöt.
Måndagsklubben på Tylösand var det stora målet med resan söderut från Götet. Har hört på omvägar att det ska vara något utöver det vanliga, och det är bara att instämma i. Anländer klockan 23:00 gör vi, och kön ringlar lååååångt. Väl inne, tja, där kände man sig som en liten prins. Mäktigare klubb med läckra människor i en makalös miljö, får man nog leta efter. Vi körde stenhardt, say no more.
Jag kom naturligtvis bort, och vips var mina skor också försvunna. Åkte med ett gäng till deras lägenhet på efterfest, smet därifrån och sprang barfota hem till Bäckström. Fick en glasbit i foten.

Idag  har jag legat nerbäddad med värkande fot och huvud. Imorgon blir det därför ett besök hos farbror doktorn, som förhoppningsvis kan få ut glasbiten. Måste också köpa ett par nya skor...

Den här långhelgen kommer jag förmodligen aldrig att glömma. Den har vart perfekt på alla sätt och  vis. Tack grabbar!

Nu är jag bitter, sur och trött. Ska upp och jobba om några timmar.
Salut.
sjsgfd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0