Knee

Lirade boll med eliten på Mossängens konstgräs igår kväll. Spel 3-mot-3 på liten plan - tournament style. Var förbannat roligt. Passade även på att ta ett nattbad med Kimen & gustas innan det började blixtra och dundra (ja, vattnet är såpass varmt att man faktiskt kan ligga i). Jobb + flera timmar fotboll + nattbad + frusen = däcka och sussa sött tills klockan ringer.

Men inte inatt.
Mitt överkörda Rhodos-knä var inte alls lika road av måndagens bravader, och bestämde sig därför för att skrika och svullna upp ordentligt. Omöjligt att somna. Sju avsnitt av Scurbs senare, runt halv4, så lyckades jag äntligen däcka av ren utmattning. Tack JD.
Nu sitter jag här, övertrött med ett djävulskt ben som fortfarande skriker. Time to work. Kommer att bli en slitig dag, det kommer det.

Bjuder på en bild från framtiden - min nygifta fru och jag:
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0