Likgiltigt

Den här dagen kommer att försvinna ut i universum som en... Äh, skitsam, den var ingenting att ha helt enkelt. Gick upp - käkade - såg på TV - sprang - käkade - såg på TV. That´s it. Återhämtar mig fint efter en inte helt nykter (inte heller onykter) natt och inför en ny arbetsvecka. En vecka som jag jag fr övrigt ser väldigt mycket fram emot. Rivstartar med tre dagar på kneget - vilket jag tycker är skitkul - och avslutas med trav, bluesfestival, luddisfest i Karlstad och så vidare.

Var ute på äventyr uppe på Åmåls tak inatt. Vi blev busted på ett väldigt olämpligt ställe - på en olämpligt hög höjd. Inte så mycket panik, men en del obehag då vi inte borde befunnit oss just där, just då.

Gårdagen blev annars väldigt lugn. Småfester här och var och några öl, that´s it. Skönt, trots allt.

Känns det inte konstigt med en sådan tropisk värme som vi just nu upplever här hemma? När jag är på Rhodos (eller annanstans) köper jag att det är 30 grader tryckande på natten. När jag däremot ligger i min egen säng och det bara klibbar sig och trycker i skallen, nej, då tycker jag inte alls att det är lika roligt. Tycker heller inte det är rkul när air conditionen i butiken crashar ihop pga hetta. Inte när jag ska byta plats på tio 32-50" TV iaf.

g
Im on fire.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså nu när du säger det, är du lite smygtjock sådär! men hatten väger upp allt. sötnos!

2010-07-05 @ 19:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0