Sjukstuga

Det är många som ligger hemma och harklar saliv för tillfället. Är det hettan som tar kål på folket mån tro? Jag ska i vilket fall som helst pallra mig iväg till vårdcentralen om ett par minuter och få mig visiterad efter elka bakterier och virus i hals och blod. Tre veckor av snusk i näsan får liksom räcka.

Var på friidrott igår kväll. Tingvalla IP i Karlstad. Mycket högklassiga tävlingar rakt igenom må jag säga, med 800m som absoluta höjdpunkt. Claessons muskler stelnade som Karlssons klister och blev ifrånsprungen av en imigrerad finne, samt min gamla antagonist Asplund från Umeå. Det är både sorgligt och förtjusande att se sina gamla konkurenter stå i rampljuset och få TV-tid flera dagar i veckan. But hey, that´s life.

Nu blickar vi framåt. Efter en kanonvecka på jobbet, så är det helg - dock utan några som helst planer. Är ju så sugen på att hitta på något kul, typ liseberg, typ paintball, typ västkusten, typ roadtrip. Är det någon som känner som jag? Call me.

En vecka till Gothia i vilket fall. Börjar pirra i mina cojones bara jag tänker på det. Dumheter!

Dags att besöka farbrorn med stetoskopet.
Have a nice day.

r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0