Athens it is!

Har rest allt för många timmar. Ryggen värker, ögonen limmar ihop sig och magen är alldeles gasig. Sitter för tillfället på donken i Athen och äter en äppelpaj. Dagen började med en taxi vid 13:30, och har sedan inneburit transport till Helsinki, barnmeny på en icke fungerande restaurang på Vanda flygplats, och slutligen en seg flygresa till Athen. Där är vi nu.

Som vanligt när jag är i farten så höll allting på att gå i stöpet. Vid ankomst i Athen så dök aldrig min eller Hunkens väskor upp på bandet, något som jag förutspådde redan när vi steg i land på grekisk mark. Gick därför och frågade en grek, som i sin tur berättade att de redan åkt iväg till Rhodos. Kärringen på inchecket på Arlanda ska ha smisk...

Ska döda två timmar till här nu, sen bär det av mot öa.

Salut.

d
Hunken dödar tid på världens (förmodligen) tråkiaste flygplats - Vanda i Helsinki. Jag diskdefragmenterar datorn och irriterar mig över att internet kostar dyr kosing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0