Babyoil

Har, precis som alla andra dagar under den här veckan, bott på beachvolleyplanen bakom HC. Eftersom grundbrännan tycktes vara helt OK så smetade jag, dagen till ära, in mig med ett fett lager av babyolja. Det gav ett mycket positivt resultat måste jag säga. Visst, mina skuldror är mer röda en bruna, men när till och med mamma reagerar och säger "men gud, vad har du gjort?", då vet man att man lyckats.

Fick också smaka på Vänern idag. Eftersom beachvolleyplanen ligger precis vid vattnet, så händer det titt som tätt att den åker i plurret. Den som är sist på bollen får också ta sig en simtur, vilket hände mig (hände alla). Det var sådär varmt. Är dock lycklig att badpremiären är avklarad.

...lycklig är däremot inte mina halsmandlar som skäller ordentligt på mig i detta nu.

Jag bara älskar att alla i den här stan är (eller i princip) arbetslösa. Det är kul med beachvolley! 

... ska jobba imorgon. Funderar dock på att sjukanmäla mig! (undrar om min chef läser det här?)
 
Pressade också in en fika med Frida på Marinan. Alltid lika trevligt å träffa den kvinnan.

Tidsschema, fredag.
1000-1400: Sales
1400-1500: Beachvolley
1500-1700: Sales
1700-1900: Beachvolley
1900-2100: Viken-Vänersborg
2100-0315: Fira att den hårda arbetsveckan är slut och att det äntligen är helg.

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0