Beachboyen

Kan konstatera att jag varken fixade magen eller bicepsen för beach ´10, men att det funkar ganska bra i alla fall. Har spenderat två högsommardagar på beachvolleyplanen, vilket har resulterat att såväl brännan som den trashiga beachlooken sitter.

Antar att tre månader av strandliv det gångna året gjort sitt.

Kan också konstatera att denna sommaren blir den första som kommer att spenderas på hemmaplan - någonsin! Jag har brukat vara fågeln som flyger iväg till Åland, Lloret eller Grekland, men nu kommer jag alltså att få se vad den svenska sommaren har att erbjuda. Det känns ganska bra ändå. Bara en sån sak som att jag aldrig varit med på bluesen - trots att jag bott i Åmål i 10 år - gör att jag med tillförsikt ser fram emot vad som komma skall.

Men först och främst - två veckor på Elli och Windy! 12 days to go!

d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0