Beachvolley

Åkte med Grabbarna Grus och spelade beachvolley idag. Eftersom jag i princip har bott på beachen i Åmål de senaste veckorna, så kände jag att: visst, showtime! Fyra spelare måste man ju vara i laget, så vi tradade över två norska monster till damer. Riktiga gymråttar. I den sista draften inför turneringen plockade vi också in en handbollsspelare från Oslo. På förhand såg det med andra ord mycket stabilt ut.

Playoff direkt, och på andra sidan nätet huserade fyra Glenns i laget med det tvivelaktiga namnet: Klitor IS.

Jämnt blev det, efter en legendarisk upphämtning med Davido på serven. Matchbollen satt dock inte, och därmed var det kört. Utslagna direkt.

Men inte grämer jag mig för det, utsikten från läktaren var också trevlig.

d
f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0