dag på jobbet.

Klev upp sju imorse. Vet inte om jag var självmordbenägen, förväntansfull, nervös eller bitter. Alla känslorna på en och samma gång kvävdes av en magnifikt god baugette som fick mig att känna välbehag.

Jobbet var kul, som vanligt.
- Gjorde tidernas sämsta affärer då jag sålde en massa REA-prylar. Förlorade massa pengar åt butiken.
- Tycker det var helgrymt iaf, jag sålde ju skiten.
- Fick 5900kr för en kamera i allt från 50-öringar till hundralappar. Stog och räknade i över en kvart.
- Sålde en fin Nikon genom att pitcha hårt på en rysk dam som varken kunde engelska eller ryska. Var svettig men nöjd efteråt.
- Åt blåbands kantarellsoppa till lunch. Godare mat finns inte.
- Rullar Jay-Z i högtalarsystemet. Mina medarbetare uppskattar det, tror jag.

Nej, Expert är en riktigt rolig arbetsplats. Är så tävlingsinriktad att det nästan blir fjantigt ibland, men så får det förbli. Får jag inte tävla inom något så blir jag galen, så varför inte jobbet? Moroten är en bra provision.

VM-studion står Coopa för. Jag, Kim, Gustas och värden själv avnjöt ikväll Brasilia. Bra lag, kan gå hela vägen. Tyskland-Brasil i final? Ja.

Sova nu, worker 08:30-18:30 imorgon. OB OB OB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0