Gin & vodka

På plats är vi sannerligen. Vid 6-snåret imorse susade vi ner i en fin liten kärra och landade stabilt på flygplatsen nere i Ixia. Redan när vi klev ur taxin möttes vi av jobberbjudanden, fulla turister på väg hem från Barsteet, men också en arab på en balkong. Sov därefter ett par timmar och har sedan legat med Denise på Elli beach. Strandraggandet följdes av en shoppingrunda hos Bruushan, som alltid levererar billig alkohol till tvivelaktig kvalité (men med gott resultat).
Där är vi nu.

På något sätt känns det som att komma hem. Visserligen har jag bara spenderat två månader här på öa i mitt liv, men de flesta ansiktet jag ser på gatan är bekanta, och man behöver inte gå många meter innan man träffar någon att snacka med. När sedan den första gyrosen avnjöts på balkongen... nej, då förstår jag att Rhodos är ett ställle som är djupt rotad i det lövgrenska hjärtat.

Ikväll - Sensation white party på Pacha. Kommer att bli galet. Inte nog med att det är fri dricka hela kvällen, så vet jag av erfarenhet att det är en grym fest. Skulle lätt betala för bara själva tillställningen.

Håll utkik efter morgondagens rapport, den lär bli smaskig (vare sig jag eller ni vill eller inte)

Salut.

s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0