Här spårade det ur!

w
s

Det här är synen jag möts av när jag kom in på rummet för ett par minuter sedan - Hunken och vad som ser ut som bajs - ÖVERALLT! Han minns naturligtvis inte alls vad som hände inatt. Det ser i vilket fall ut som att han legat å rullat i hundskit, och sedan hoppat ner i säng. Att min säng är totalt nerbajsad är dock inte lika kul...

Själv vaknade jag upp i en lägenhet ett par hundra meter bort, med ett par göteborskor. Efterfesten innebar pasta carbonara, tonfisk och nutella. Jävligt roliga tjejer i vilket fall som det säkerligen kommer att bli några förfester med framöver.

För övrigt deltog både jag och Hunken i bodyshot competition. Jag vann, naturligtvis, mest för att min parhäst var så oerhört skicklig. Skumpa blev det.

Nu - vette fan.
Ikväll - Påt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0