Hemsläp

Den här dagen har varit märkligt. Vaknade vid halv 2 och mådde ganska bra. Klädde på mig för stranden, men sedan kom kväljningarna - igen! Det är tredje dagen irad nu som jag plötsligt börjar spy, vilket känns konstigt då jag aldrig mår illa?

Har därefter sovit hela dagen. Först några timmar på stranden, och däreftr här hemma i sängen. Är nu redo för mat, Spanien och lite umgänge med ett gäng damer på Le Bistro.

Träffade Kungen av Norge igår. Först på bargatan, där han var onödigt aggressiv. Sedan i en gränd på vägen hem, upptryckt av fyra greker. Lite full i hågen som jag var hoppade jag emellan och försäkrade våra kära vänner till greker att Kungen var min vän. Det fick dem konstigt nog att gå. Om det var för att jag hade ett linne som alla workers på pacha har, ellr för att min uppsyn var skrämmande nog, låter jag vara osagt.

Fick också hemsläp. Vilken "pinnplockare" jag är!

s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0