Home

Klockan är strax efter tre, vilket betyder att det blev tidigt ikväll. Alla drinkar på bargatan - 1euro - hela kvällen! Detta, tillsammans med att jag blev utmanad på landskamp mot Finland i shotrace, gjorde att det gick fort och bra ikväll. Landskampen vann självklart Åmål. När det väl gäller, nej, då viker jag inte ner mig.

Mycket mer har jag inte att berätta om kvällen. Ligger och begrundar en plansch jag snott och hängt upp på väggen. Den grekiska farbrorn vid namnet "Vangelis", ser mycket trevlig ut. Spelar keyboard gör han också.

För övrigt hjälpte jag ett par finska damer på stranden idag. Ett par malakas till greker bobaderade de stackars finnarna med bollar när dom försökte lira strandtennis. Efter att dom sagt ifrån ett antal gånger, tog jag saken i egna händer och vrängde iväg grekernas tennisboll, ut i havet. Då tyckte inte grekerna att det var lika roligt längre och stack.

Vilken hjälte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0