Lördag, helt enkelt

Vaknade - precis som igår - med en igentäppt hals och rinnande näsa. Tänkte - precis som igår - att den här dagen är förmodligen körd på roligheter. Ligger både sanning och lögn i det antagandet.
Efter en eftermiddag framför TV:n, så släpade jag mig i alla fall iväg till Örnäs för en runda på golfbanan. Drömspel ledde också till att jag hade ledningen inför sluthålet, men då smög sig såklart nerverna på och grusade segerdrömmarna. Kim och Gustas gjorde upp i särspel, där Kimen puttade hem den åtråvärda bucklan. Frida fick däremot pisk, vilket natuligtvis känns ovärderligt.

Tog därefter bilen ut till Sjövik och Svenhages Mansion. Den nybyggda bryggan med tillhörande bastu och relaxrum, är högst magnifik. Spelade lite kubb med alla fyllesvin och käkade chips.
Fick med mig en Proper man (hohoho, där fick jag till det) in till stan och kikade in en stund hos Warg som körde Kir-afton. Hög stämning var det där - precis som sig bör när Kiren finns att åtnjuta.

Slutade min lilla roadrtrip hos Kim på HC, där jag blev avspelad alla mina chipspengar på Black jacken. Åt helvete.
Blir därför nu en film UTAN CHIPS. Tack Kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0