Nackspärr

Rena rama monstervågorna på Windy beach lockade fram den övermodiga skitungen i mig, vilket naturligtvis inte slutade lyckligt. Nu sitter jag här på balkongen och kan bara titta åt höger. Önskar att jag vore i Thailand, så att jag kunde få en rejäl massage.

I alla fall, monstervågor är jävligt roliga.

Annars präglas dagen av trötthet. Enorm trötthet. Har legat på beachen och lyssnat på Paramore, käkat min första glass för året och simmat en allt för lång sträcka. Ikväll blir den inga dumheter. Istället går vi till Norske bar och kollar på dansk dynamit med ett gäng damer som vi sötte på imorse. Eller, stötte på och stötte på. En av tjejernas mobil hamnade av någon konstig anledning i vår ägo under natten som gick.

Off the topic. Paradise hotell-vinnaren Patrik berättade förut att han blivit bestulen på 7000kr och en dator från sitt rum ovanför Pacha (där han också jobbar). "någon måste ha nyckel in". Yeah, yeah, plocka pinnar har allt sina nackdelar, tro det eller ej.

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0