Paradiso, baby!

Natten stavas A W S O M E! Bargatan var bättre än någonsin, men det var framförallt Paradiso som gjorde natten magnifik. Har konstigt nog aldrig varit där, vilket jag självklart ångrar. Hittade två stockholmskor som tryckte in mig i en taxi vid halv5-tiden, och då var det inte så mycket att fundera över. Med en vacker dam under vardera armen behövdes heller inget köande eller inträde. Pimpen.

Ah, vet inte hur jag ska förklara. Det går inte. Otroligt ljud, bar himmel, lyxig inredning, galet fulla och dansanta medbrottslingar. Soluppgången...

Trillade in på hotellet lagom till frukosten halv9. Somnade med min nalle (hur tog han sig hem?) på magen - nöjd. Nu är skallen tom, kroppen motvillig och humöret sådär. Vankas hemfärd inatt, hade gärna stannat några dagar till då det vart grymt de senaste dagarna.

Iphonen död för gott och plånboken tom. Ajdå...

Ska kila iväg och äta med mina damer.

Salut.

e

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dude kan du inte stava awesome?

2010-06-28 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0