R.I.P SJEFSMÖSSAN!

Gårdagen kan sammanfattas med ordet: Succé.
Eftersom lönen kommit in på kontot så rullade kosingen fort igår. Mestadels på skördetröskor i Odlarns bar, men också på Grabbarnas och Seven. Nä, jag skiter i ett försök till att sammanfatta natten, för det går helt enkelt inte. Dessutom är jag alldeles för upprörd.

Min ständiga följeslagare - Sjefsmössan - är borta. Enligt säkra källor så var det gubben i receptionen som snodde den. Enligt honom själv så har han "ingen aning om vad jag pratar om". Hur kan man vara så evil? Hur kan man vilja förstöra något så magiskt?

Så många minnen, så mycket kärlek.

Borta.

Det här inlägget är för mössan. För alla otroliga minnen och upplevelser. Här följer härmed Mössans existens i en bildkavalkad. Må du vila i frid (hos den snuskiga grekfarbrorn bakom receptionen på hotell Pearl, Rhodos)

dfddswasds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0