Rullar igång maskineriet.

Tänk vad lite musik kan göra. För 40min sedan låg jag på toalettgolvet och spydde pasta carbonare i sin vackraste form. Lite Håkan Hellström på det, och voila, David är redo för att sticka ut i vimlet igen. Vilades ju faktiskt igår, och är det charter så är det charter. Eller?

Dagen har tillbringts på moped. Närmare 18mil har avverkats runt om på ön, tillsammans med våra göteborska vänninor. Bada i Kalithea och Lindos, samt adventure uppe i bergen stod på programmet. Höll på att sluta riktigt illa då vi, mitt ute i ödemarken, höll på att få soppatorsk. När vi insåg att tanken var i princip tom så befann vi oss 20km från nästa ort, men bara 10 från en vi redan paserat. Fick därför snällt vända om och tanka (även om jag var småsugfen på att chansa).

Nu ska vi möta upp ett par bekanta ansikten för er som följt bloggen - Denise och Petra - the twins. Ska ner till stranden och tare lugnt i varsin stol med Morgan.

Månen är fin.

Salut.

e
f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0